memory by the sea


 


给自己挖个坑,如果能赶上slo的话……


BGM


 


 


------------


I Dare You-The Xx


I’m in love with it
我坠入爱河
Intoxicated
无可救药
I’m in rapture
已成疯癫
From the inside I can feel that you want to
内心深处我感受到你也喜欢这样



Way up high on it
飞向高处
Feeling suspended
仿佛被悬起
I'm enamoured
我坠入爱河
Way up in the sky i can see that you want to
天空深处我看得出你也喜欢这样


I’ve been a romantic for so long
我一直都是个浪漫的人
All I’ve ever heard are love songs
耳朵里回响的全是情歌
Singing…
唱道……


Oh oh oh, go on I dare you
哦哦哦,来呀,问你敢不敢
Oh oh oh, I dare you
哦哦哦,你敢不敢


I get chills
颤抖
Hearts rate multiplies
心跳翻番
I’m on a different kind of high
这种兴奋很特别


A rush of blood
一腔热血
Is not enough
还不够
I need my feelings set on fire
我需要感觉被点燃


Now I’m in deep in it
我越陷越深
Infatuated
鬼迷心窍
Strong attraction
强烈的吸引力
Side by side and I know that you want to
跟你在一起我知道你也喜欢这样


I’ve been a romantic for so long
我一直都是个浪漫的人
All I’ve ever heard are love songs
耳朵里回响的全是情歌
Singing…
唱道……


Oh oh oh, go on I dare you
哦哦哦,来呀,问你敢不敢
Oh oh oh, I dare you
哦哦哦,你敢不敢


I can hear it now like I heard it then
我听到了 此时跟彼时一样
I can hear it now like I heard it then
我听到了 此时跟彼时一样
I can hear it now like I heard it then
我听到了 此时跟彼时一样
I can hear it now like I heard it then
我听到了 此时跟彼时一样


Singing…
唱道……


Oh oh oh, go on I dare you
哦哦哦,来呀,问你敢不敢
Oh oh oh, I dare you
哦哦哦,你敢不敢
Oh oh oh, go on I dare you
哦哦哦,来呀,问你敢不敢
Oh oh oh, I dare you
哦哦哦,你敢不敢


 

评论(11)
热度(161)

© Postlove | Powered by LOFTER